משכנתא למסורבים

משכנתא למסורבים היא משכנתא שמבקשים אותה לאחר שקיבלו סירוב מהבנק. זה יכול לקרות ממגוון סיבות, ולאו דווקא בגלל בעיות פיננסיות. כל אחד יכול להתמודד עם סירוב למשכנתא, כולל זוג צעיר שרוכש דירה ראשונה, משקיע, משפר דיור או איחוד הלוואות.

חתימה על הסכם רכישה טרם קבלת אישור עקרוני למשכנתא יכול להוביל לביטול העסקה או לתשלום קנסות כבדים על הפרת חוזה.

הבנקים מבצעים בדיקת רקע פיננסית של הלקוח הפוטנציאלי. אם דירוג האשראי של הלקוח נמוך, הבנק עשוי לסרב למשכנתא. יתכנו מקרים בהם הבקשה לא מתאימה ליכולת של המבקש או לדרישות הבנק. במקרים אלה, ניתן לשנות את סוג הבקשה או לחפש בנק אחר.

סיבה נוספת לסירוב יכולה להיות עבר בעייתי שלא מאפשר לקחת משכנתא. הבנק מבצע בדיקה של נתוני האשראי של המבקש כדי להבין את היכולת שלו להחזיר את המשכנתא. יתכנו מקרים בהם הבנק מגביל את חשבון הבנק לאחר שחזרו ללקוח 10 צ’קים מסיבת ‘אין כיסוי’, מה שמקשה מאוד על קבלת משכנתא.

הרגולציה בישראל לא מאפשרת לבנקים לאשר משכנתא ששיעור ההחזר שלה מתוך ההכנסה עולה על 50%. מרבית הבנקים מחמירים ולא מאפשרים משכנתא עם החזר גבוה מ-37% מההכנסה.

בנוסף, על פי הוראה מופרשת של בנק ישראל, ניתן לחזות את החזר המשכנתא האפשרי באמצעות הכנסות מדווחות בלבד. אם יש בחשבון הכנסות חד-פעמיות ולא יציבות, או הכנסות שאין עליהן אסמכתא, הבנק לא יכול להתייחס אליהן בתור בסיס להחזר חודשי של משכנתא בעתיד.

עוד היבט שיכול להוביל לסירוב הוא בעיות ברישום הדירה, או ‘בטוחה לא מאושרת’. למשל, אם רישום הדירה אינו תקין ברשות מקרקעי ישראל ובלשכת רישום המקרקעין, אם ישנן חריגות בנייה, דירה מחולקת, שעבוד\עיקול של הנכס, בנייה ללא היתר, הערכת שמאי מקרקעין נמוכה מהמחיר הנמצא בשטר מכר, שימוש חורג בנכס, ועוד.

אנחנו במאני-קונקט בשל הידע והקשרים עם הגופים הפיננסיים יודעים כיצד לנהל תהליכים מורכבים עבורך לקוחותינו.

לבדיקת זכותך, התקשר עכשיו! 9079*

משכנתא למסורבי בנקים

משכנתא למסורבי בנקים

אנשים רבים בחברה נחשבים כאלה שהבנקים השונים במדינה סימנו אותם ככאלה שעלולים להתנהל בצורה לא טובה כאשר כספים יגיעו לידיהם. המשמעות היא שהם לא יוכלו לקבל משכנתא או הלוואה ובמצב כזה הם ימצאו את עצמם בבעיה. יש כאלה שחולמים על דירה משלהם אך כמובן שהם לא יוכלו להגשים את החלום בלי משכנתא ובהיעדר האפשרות לקבל משכנתא מהבנק נשאלת השאלה – אילו אפשרויות עומדות בפניהם. כיום אפשר לקבל משכנתא למסורבי בנקים, שניתנת מטעם גופים פיננסיים אחרים כמו בתי השקעות או חברות הון ונדל"ן שממילא מגלגלים סכומי כסף גדולים ולכן יכולים גם לסייע למי שלא יכול לקבל כספים מהבנקים. צלצלו לקבלת ייעוץ 9079*

מה המשמעות של קבלת משכנתא למסורבי בנקים?

חשוב להבין שהבנקים מתייגים כמסורב מי שבעבר הציג התנהלות קלוקלת עם כספים – פנייה לשוק האפור, אי עמידה בהחזר הלוואה או שנפתח כנגדו תיק בהוצאה לפועל. יחד עם זאת, במקרים רבים אותם אנשים שיקמו את הדרכים שלהם והם כבר למדו איך להתנהל בצורה טובה ומושכלת אך עדיין התיוג אצל הבנקים לא נמחק. המשמעות – חיפוש אחר הלוואה או משכנתא למסורבי בנקים במקומות אחרים ודרך גופים אחרים. איך יודעים עליהם ואיך פונים אליהם? על ידי פנייה אל יועץ משכנתאות מוסמך ומנוסה שמכיר את העולם הזה ויש לו את רשת הקשרים המקצועיים שלו.

הבשורה הגדולה של קבלת הלוואה למרות סירוב של הבנקים

חשוב להבין שעולם הכלכלה מגלגל סכומי עתק של כספים מדי יום, שבוע, חודש ושנה ולכן אין סיבה להסתמך אך ורק על הבנקים כאשר רוצים לקבל הלוואה או משכנתא למסורבי בנקים. כיום יש עוד ועוד דרכים, בעיקר עבור אלה שאכן שיקמו את הדרכים שלהם ושיפרו את דרך ההתנהלות הכלכלית שלהם, למרות שהם לא יכולים בשום דרך למחוק את התיוג שלהם עצמם כמסורבים בבנקים. כאשר הם יפנו אל יועץ משכנתאות מנוסה הוא יוכל לסייע להם.

מתעניינים במשכנתא שניתנת למסורבי בנקים? פנו לאוליבר רוס, יועץ משכנתאות מנוסה שמכיר את התחום ויוכל למצוא עבורכם את הפתרון שהכי יתאים לכם. מחכים לכם בטלפון 9079*

מה המשמעות של קבלת משכנתא למסורבי בנקים?

זקוקים לייעוץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    פרסום ושיווק דיגיטלי